دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر


خبرگزاری شبستان: معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: حاکمیت قرآن، استقلال و آزادی از دستاوردهای امام خمینی رحمه الله برای ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد ابوذر ساوه گفت: ثمره این انقلاب گشودن فصل جدید در تاریخ معاصر است.

وی افزود: انقلاب هایی که در دنیا رخ داد را اقلیت به وجود آوردند و سپس اکثریت با آنها همراه شد و انگیزه شان نیز مادی گرایی بود ولی انقلاب اسلامی ایران را اکثریت مردم به وجود آوردند و براساس انگیزه الهی بود.

جعفری با اشاره به اینکه دشمن با نیرنگ و سو استفاده از رسانه های ارتباط جمعی در صدد ایجاد بی تفاوتی نسل جوان نسبت به انقلاب و در نهایت به دنبال تسلیم شدن آنان در برابر خواسته های آمریکای خیانتکار است اظهار کرد: آمریکای خوانخوار باخیانت توانست 50سال سلطنت پهلوی را حفظ کند.

وی تصریح کرد: نوک حمله دشمن به طرف جوانان است و ما باید برای رساندن مفهوم انقلاب به جوانان برنامه داشته باشیم و در این زمینه ابتکار و خلاقیت به خرج دهیم و دهه فجر فرصت خوبی برای برنامه ها است.

معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: نسل جوان آینده سازان میهن اسلامی هستند و ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت های ارزشمندی است که باید نسبت به تبیین آنها تلاش جدی شود اظهار کرد: حضور یکپارچه ملت ایران در استقبال از امام خمینی رحمه الله، روزی به یادماندنی در تاریخ ملت ایران است.

وی با اشاره به  انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل سوم  افزود: انقلاب ما بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از قیام پرافتخار حضرت سیدالشهدا علیه السلام بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی