دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر

به گزارش دفتر نمایندگی کانون مساجد شهرستان ساوه  مراسم نوروز فاطمی به همت و تلاش کانون فرهنگی هنری ابوذر -مسجد امیرالمومنین (ع) روستای سقانلیق برگزار شد.

حضرت حجه الاسلام و المسلمین فتح ا.. فیروزی گفت: امسال بدلیل مقارن شدن ایام فاطمیه با نوروز به احترام حضرت زهرا سلام ا... مادران را بیشتر تکریم کنید.ایشان همچنین اولین سین امسال را سلامتی امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری نام بردند.



وی در ادامه بیان داشتند که آدابی مثل خانه تکانی , صله ارحام , استفاده از طبیعت و سفر کردن آداب حسنه عید است که منافاتی با ایام فاطمیه ندارد. ولی آدابی هستند مانند شادی افراطی و غیر اسلامی ,غیبت کردن, گوش کردن به موسیقی حرام و بگو بخند های غیر اسلامی که این افعال کار سفیهانه و حرامی است و ارتکابش در ایام فاطمیه نشان از غفلت دارد که اگر علنی شود بار منفی بیشتر و بی حرمتی به مناسک مذهبی دارد.


حضرت حجه الاسلام فیروزی در ادامه تاکید کردند که در این ایام ثروتمندان فقیران را کمک و یاری نمایند و اگر کسی بدهی دارد آن را با کمک و مساعدت هم بپردازند  همچنین اگر کدورتی بین افراد هست به بهانه عید آن را برطرف کنند. ایشان در ادامه از خادمین ملت تشکر و قدردانی کردند.


در ادامه این مراسم حدیث شریف کساء توسط آقای محسن ساعدی از مداحان شهرستان ساوه خوانده شد. همچنین کلیپ های مذهبی برای حاضرین به مناسبت ایام فاطمیه به نمایش درآمد و از حاضرین پذیرایی بعمل آمد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۱
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی