دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر


خبرگزاری شبستان: دوره آموزشی بشارت ۷ ویژه مسئولان کانون های جدید التاسیس استان مرکزی اردیبهشت ماه سال جاری در رامسر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در این دوره که 200 نفر از مدیران کانون های جدید التاسیس و مسئولان موفق کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شرکت دارند از حضور استادان و مربیان برجسته بهره مند می شوند.

در این دوره‌ی تربیتی و آموزشی آشنایی با اصول مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، مخاطب شناسی و ارتباط موثر، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان و نقش رسانه در تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری از موضوعاتی است که توسط اساتید مجرب آموزش داده می‌شود.

مدیران شرکت کننده در این دوره با موضوعاتی چون بحران‌های دوره جوانی، مدیریت، علل و عوامل تقسیم بندی مخاطب، برنامه‌ریزی، شبکه‌های اجتماعی، رشد روحی و روانی، دیدگاه‌های پیرامون مخاطب شناسی، سایت‌های سرگرمی و آموزشی و تحلیلی و کلیپ‌ها آشنا خواهند شد.

در این دوره نمایندگانی از ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور دارند و در خصوص نحوه و عملکرد هر یک از واحدهای ستاد عالی و آشنایی با فعالیت های سایر کانون ها به بیان سخنانی می پردازند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۶
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی