دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر

اوقات فراغت فرصت مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و تعلیم آموزه های دینی است و مدیران کانون های فرهنگی هنری تلاش می کنندتا بتوانند  به بهترین نحواز این فرصت در جهت جذب نوجوانان و جوانان و انجام کار فرهنگی استفاده کنند



                                             


محمد مهدی کارکن مسئول دفتر نمایندگی کانون مساجد ساوه  دردومین جلسه شورای برنامه ریزی کانون ها که در مسجد امیرالمومینن (ع) روستای سقانلیق برگزار شد اعلام داشت اوقات فراغت فرصت بسیار مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است و بایستی با همفکری و همدلی و برنامه ریزی صحیح زمینه آموزش های دینی در مساجد را فراهم کنیم .

وی همچنین اظهار داشت برگزاری کلاسهای آموزش قرآن ، احکام در سطوح مختلف روانخوانی ، تجوید،حفظ و تفسیر قرآن از اولویت برنامه هاست . برگزاری مسابقات تصحیح قرائت نماز ، مسابقه احکام ویژه نوجوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه و مسابقه اذان در رده های سنی متفاوت را از دیگر برنامه ها عنوان کرد .

کارکن همچنین عنوان کرد برگزاری مسابقات ورزشی در اوقات فراغت در رشته فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز و شنا و همچنین برگزاری اردوهای یک روزه از ویژه برنامه های کانون مساجد است که انشاء ا... با تلاش و همکاری مدیران کانون ها انجام خواهد شد.

در این جلسه همچنین در مورد موضوع نشریات تجربی و وبلاگ و فضای مجازی بحث و تبادل نظر شد وبا توجه به اهمیت خبر رسانی در حوزه مسجد اعضاء محترم تاکید کردند در حال حاضر یک نشریه واحد جهت درج مطالب کانون ها  تهیه شود تا مطالب درحوزه کانون ها چاپ و توزیع شود و همچنین خواستار تشکیل کلاس آموزشی جهت ساخت وبلاگ و نشریه تجربی شدند.

    


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۲
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی