دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر

استقبال از اوقات فراغت تابستان با برگزاری طرح جشن پیوند مدرسه و مسجد

این مراسم در روز گذشته 6 خردادماه 94 در مسجد ابوذر کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی برگزارشد.



به گزارش دفتر نمایندگی کانون مساجد ساوه آقای مصطفی فراغت مسئول کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی گفت: همزمان با جشن های اعیاد شعبانیه و در آخرین روزهای فعالیت تحصیلی دانش آموزان و به بهانه تجلیل و سپاس از همکاری و حضور دانش آموزان و بعضی از اساتید و معلمان در طول سال در مناسبتهای خاص در نماز جماعت و با هدف تشویق دانش آموزان برای استقبال از برنامه های فرهنگی مسجد در تابستان سالجاری و در اوقات فراغت با ابتکار کانون فرهنگی سلمان فارسی و پیرو اطلاع رسانی قبلی مجلس جشنی با حضور معلمین و 300 نفر از دانش آموزان مدرسه ابتدایی آزادی در شبستان مسجد ابوذر برگزار گردید.

در این مراسم حضرت حجه الاسلام و المسلمین مهدیزاده کارشناس و مجری برنامه های کودک و نوجوان به اجرای برنامه های بسیار خوب و جذاب پرداختند.

ایشان ضمن تزریق نشاط و شادابی به کودکان و نوجوانان آنان را به خدادوستی و اطاعت از ائمه اطهار ، احترام به والدین، تشکر از اساتید و مربیان و حضور در کلاسهای اوقات فراغت تابستان و بهره گیری از این ایام در جهت رشد و تعالی ترغیب و رهنمون فرمودند.

 

                                                                            

 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی