دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر

 
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام دهنوی گفت: زوج‌های جوان باید با مطالعه زندگی این زوج سعادتمند، تلاش کنند تا مفاهیم و الگوهای سبک زندگی اسلامی آن ها را در زندگی مشترک خود پیاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حسین دهنوی، کارشناس ازدواج و مشاور خانواده شامگاه گذشته در مراسمی جشنی که به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه سلام الله به همت کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد ابوذر ساوه در سالن حوزه علمیه خواهران برگزار شد گفت: در زندگی علی(ع) و فاطمه(س) ایثارهای معنوی و مادی بسیاری را می توان مشاهده کرد که زوج‌های جوان باید با مطالعه زندگی این زوج سعادتمند، تلاش کنند تا مفاهیم و الگوهای سبک زندگی اسلامی آن ها را در زندگی مشترک خود پیاده کنند.

این کارشناس ازدواج و مشاور خانواده با بیان این مطلب که کانون خانواده، کانون بسیار ارزشمندی در اسلام است، افزود: الگوگیری از انبیاء و اولیای الهی لازمه ی کسب آرامش و سعادت در زندگی افراد است.

وی با بیان اینکه امروزه با توجه به شرایط جامعه باید فداکاری کرد و زوج های جوان باید آستانه صبر و تحمل خود در برابر مشکلات را بالاتر ببرند ادامه داد: قدرت مدیریت بحران در زندگی از دیگر از شروط ازدواج برای جوانان است.

کارشناس ازدواج و خانواده برنامه تلویزیونی«گلبرگ» اظهار کرد: دور شدن جامعه از ارزش‌های دینی و اخلاقی آفت بزرگی است که در درازمدت بنیان‌ها و زیرساخت‌های خانواده و جامعه را مورد هدف قرار خواهد داد.

حجت الاسلام دهنوی گفت: عمل به ارزش‌های اخلاقی سبب می شود تا زندگی مشترک و حتی زندگی شخصی افراد رو به سعادت سوق پیدا کند.

در ادامه این مراسم محمد مهدی کارکن مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه ساوه به ارائه گزارشی از فعالیت های این دفتر پرداخت و گفت: برگزاری مراسم در مناسبت های مختلف ملی و دینی با هدف جذب افراد به مسجد و آشنایی آنان با کانون ها یکی از اقدامات و فعالیت های کانون های مساجد است.

 همچنین از شش زوج جوان ساوجی که در راستای امور و فعالیت های قرآنی حایز رتبه بودند جوایزی اهدا شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی