دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر

 مهر ماه؛ زمان برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره «مدهامتان» ساوجی ها
  دفتر نمایندگی کانون مساجد ساوه :مرحله شهرستانی دهمین دوره از جشنواره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش دفتر نمایندگی کانون مساجد، علاقمندان به ساحت مقدس قرآن کریم در ساوه برای شرکت در مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مدها متان می توانند در رشته های که اعلام شده ثبت نام و در مرحله شهرستانی ان که 9 مهر در کانون فرهنگی هنری نبوت تخصصی عترت مسجد رسول الله صلی الله ساوه برگزار می شود شرکت کنند و برگزیدگان آن به مرحله استانی این مسابقات که (8آبان) در اراک برگزار می شود راه می یابند.

جشنواره قرآنی مدها متان در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری در رشته های حفظ، تصحیح قرائت و اذکار نماز، اذان، تفسیر ویژه ائمه جماعات، ترتیل، قرائت و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود و علاقمندان می توانند آیین نامه این جشنواره را از سایت جشنواره بزرگ جوانان مساجد دریافت کنند.

این جشنواره از سری جشنواره های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است و افراد شرکت کننده در این مسابقه باید از طرف یکی از کانون های مساجد معرفی شوند.

لازم به ذکر است، در شهرستان ساوه علاوه بر رشته های اعلام شده برای دهمین جشنواره قرآنی مدها متان، رشته های حفظ 3 جز، 5 جزء، 10 جزء و رشته اذان برای افراد زیر 18 سال تنها در مرحله شهرستانی نیز برگزار می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی