دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر

 
خبرگزاری شبستان:امام جمعه شهرستان ساوه گفت: نوع فعالیت های در کانون های فرهنگی هنری مساجد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ارزش کار فرهنگی در مساجد را بالا می برد.


به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه جدید شهرستان ساوه امروز(14آذر) در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی و مسئولان کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه ساوه گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظام اسلامی مساجد را به سمت سوی صدر اسلام سوق می دهند.

 

وی با بیان اینکه مسجد محلی برای سجده و عبادت و هم محلی برای احیای کاردهای اصلی آن است، افزود: فضای مساجد باید به گونه ای باشد که انسان بتواند ابعاد دین را به وضوح درک کند.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با درک شرایط و تحلیل دقیق و رصد مسائل روز و آسیب شناسی به وظایف فرهنگی و دینی خود در قبال جامعه به خوبی عمل کنند.

 

امام جمعه ساوه بیان کرد: کانون های مساجد با فعالیت های خود، در تلاش هستند مردم را به سمت معنویت و فعالیت های قرآنی سوق دهند و وجود کانون های فرهنگی هنری در کنار مساجد و ارائه برنامه های متنوع سبب می شود جوانان در برابر آسیب های فرهنگی مصون مانده و همیشه در صحنه باشند.

 

 

در ادامه این دیدار محمدمهدی کارکن، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه ساوه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این نمایندگی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان که چندی پیش در این شهرستان برگزار شد موج قرآنی را در شهر ایجاد کرد که سبب برگزاری مسابقاتی پرشور بین اعضای کانون های مساجد شد.

 

وی افزود: اردوهای فرهنگی، زیارتی، علمی و فوق برنامه‌هایی که در مواقع مختلف دیده شده یکی از جاذبه‌هایی است که در کانون‌های ساوه وجود دارد.

 

کارکن انجام برنامه های متنوع و مختلف در کانون ها را سبب رونق و فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دانست و ادامه داد: با نیاز سنجی در هر منطقه و محله می توان طیف وسیعی از جوانان را به عضویت کانون ها در آورد.

پایان پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی