دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر

 
خبرگزاری شبستان:مسئول کمیته مساجد دهه فجر استان مرکزی گفت: امروز ولایت فقیه درکی عمیق از واقعیت ها و مسائل دارد و با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی در مقابل ترفندهای دشمنان محافظت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول کمیته مساجد دهه فجر استان مرکزی امروز(26دی) در جلسه کمیته مساجد که با حضور اعضای این کمیته  در سالن جلسات دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تشکر از حضور نمایندگان عضو کمیته مساجد دهه فجر گفت: امید است برنامه های خوبی در نهاد هایی که در کمیته مساجد دخیل هستند برگزار شود و کمکی به برگزاری هر چه باشکوه تر بزرگداشت دهه فجر در استان مرکزی بشود.

 

وی افزود: امروزسالروز فرار شاه معدوم از ایران است که مقدمات زمینه تشکیل حضور امام خمینی(ره) و برپایی حکومت اسلامی فراهم و سرنوشت بد شاه هم در خارج درس عبرتی برای مستکبران جهان شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از اول انقلاب تا به امروز به دنبال یافتن فرصت برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارند و از هر فرصتی نمی گذرند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه ولایت فقیه حلقه مفقوده در در جنبش‌های اسلامی منطقه و کشورهایی است که قصد دارند مانند ایران به استقلال برسند است ادامه داد: جنبش‌های گسترده‌ای در سرتاسر عالم اسلام شکل گرفته است اما به دلیل فقدان یک رهبری متحد اسلامی این انقلاب‌ها به وحدت کلمه‌ای نمی‌رسند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران با توجه به سوابق خوبی که در فرهنگ خود دارند و تمدنی که در تمام دنیا به نیکی از آن یاد می شود، اظهار کرد: بعد از 37سال از انقلاب اسلامی هنور کشورهای غیر اسلامی از رشد انقلاب اسلامی در هراس هستند.

 

مسئول کمتیه مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: در ایران به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار می شود و مردم به مستقیما در سرنوشت خودشان دخیل هستند و امید است در انتخابات امسال هفتم اسفند نیز مردم با حضور حداکثری یک بار دیگر به دنیا ثابت کنند پای آرمان ها و ارزش های خود ایستاده اند.

 

 وی در ادامه به برنامه های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در سالگرد سی و هفتیمن پیروزی بهار انقلاب با برگزاری ششمین دوره مسابقات فوتبال دیجیتال جام مساجد در روزهای 15 و 16 بهمن ماه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد و ادامه داد: علا‌قمندان به شرکت در این مسابقه تا 12 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به دبیرخانه و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و شهرهای محل سکونت خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری همچنین به برگزاری پنجمین دوره مسابقات روزنامه دیواری ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد استان مرکزی اشاره کرد و افزود: این مسابقات نیز با محوریت پیشرفت انقلاب اسلامی، نوجوانان، مسجد و انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم، انقلاب و استکبار ستیزی و اقتصاد مقاومتی بهمن ماه امسال برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: این مسابقات در مساجد چهارده معصوم(عج) شهرک مصطفی خمینی، مسجد جامع کارچان، مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک ولی عصر(عج)، مصلی سنجان، مسجد قائم آل محمد(عج)، مسجد قدس و مسجد امام حسین(ع) شهرک هجرت ویژه برادران و در مساجد الزهرا(س) هپکو، امام حسین(ع) خیابان طالقانی و مسجد الزهرا(س) خیابان شهدا ویژه خواهران برگزار می شود.

 

وی همچنین افزود: در شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران (21 بهمن) همزمان در کلیه مساجد استان مرکزی راس ساعت 21 گلبانگ الله اکبر از بلندگو های مساجد پخش می شود و در ایام الله دهه فجر هنگام اذان سوره مبارکه فجر نیز از مساجد پخش شود.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی به دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا به ویژه در روستاها اشاره کرد و گفت: شهیدان والا مقام مایه قوام و ثبات درخت انقلاب هستند و اینگونه مراسم و مناسبت ها بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمان های امام و انقلاب است و امید است این دیدارها در طول سال و در فواصل زمانی و مناسبت های مختلف حرکت مثبتی در راستای شناسایی مشکلات احتمالی خانواده های این عزیزان و برطرف کردن آنها باشد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به حضور پرشور اهالی مسجد در راهپیمایی 22بهمن تصریح کرد: مبدا همه راهپیمایی ها از مسجد باشد.

 

وی همچنین به پوشش خبری برنامه های ایام دهه فجر توسط خبرگزاری شبستان تاکید کرد و گفت:‌ هر یک از دستگاه های عضو برنامه های اجرایی خود را جهت درج و انتشار به این خبرگزاری ارسال کند.

 

در ادامه این جلسه هر یک اعضای این کمیته شامل نمایندگانی از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه روح الله، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، اوقاف و امور خیریه، ستاد اقامه نماز و مسئولان نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق ویژه ساوه و خمین  به بیان برنامه های خود در دهه فجر پرداختند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی