دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: راه اندازی کانون های فرهنگی هنری احیای یک سنگر فرهنگی با محوریت مسجد است

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شامگاه گذشته(30آبان) در نشست فصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه که در مسجد امیرالمومنین علیه السلام کانون فرهنگی هنری اهل بیت علیه السلام ساوه با حضور ائمه جماعات مساجد، مسئولان و اعضای کانون های مساجد ساوه برگزار شد، گفت: کانون های مساجد باید به این باور و درجه برسند که مشکلاتشان را خودشان رفع کنند.

وی با بیان اینکه همه امور فرهنگی در مسجد باید با محوریت ائمه جماعات در مساجد انجام شود افزود: در سایه همدلی و اتحاد بین ارکان مسجد تعالی و پیشرفت همراه اهالی مسجد خواهد بود.

حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بهترین فرصت هستند که ائمه جماعات از ظرفیت این مراکز فرهنگی برای رشد و تربیت نسل کارآمد، متعهد و متخصص برای آینده انقلاب اسلامی بهره مند شوند.

این مقام مسئول درادامه زیارت امام حسین علیه السلام را انسان ساز، تمدن ساز، فرهنگ ساز و جامعه ساز عنوان کرد و افزود: متن زیارت اربعین ازسوی حضرت صادق علیه السلام انشاء شده و با داشتن آن مضامین عالی‌، شیعیان را از زیارت‌آن حضرت در این روز برخوردار می‌کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اضافه کرد: حضور بیش از بیست میلیون زائر نشان دهنده اثر فرهنگ عاشورایی بعد از گذشت بیش از هزار و چهارصد سال بین شیعیان است.

 

 

در ادامه این نشست هر یک از مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه سوالات و نقطه نظرات خود را با کارشناسان و مسئول دبیرخانه در میان گذاشتند.

64 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان ساوه و یک دفتر نمایندگی جهت انجام فعالیت های فرهنگی هنری مشغول است.

لازم به ذکر است، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در شش ماهه دوم سال نشست های فصلی با محوریت رسیدگی به امور کانون ها در هریک از شهرستان های تابعه استان برگزار می کند.


برگرفته شده از masjed-mr.ir
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی