دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر


خبرگزاری شبستان: مدیرعامل بنیاد مهدویت کشور گفت: مداحان مظلومیت خاندان عصمت و طهارت(ع) را برای مردم مورد بازخوانی قرار می دهند و به نوعی به تصویر می کشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام ناصر شهیدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله کشور شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تخصصی مداحی کاربردی که به همت کانون فرهنگی هنری علمدار مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام ساوه برگزار شد، گفت:

حجتالاسلام  ناصر شهیدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله کشور گفت: هر کسی توفیق ستایشگری و خطیب اهل بیت علیه السلام بودن را ندارد و کسانی که در این مهم مشغول هستند امانتداری رسالت و قیام امام حسین علیه السلام را به جا آورند.

وی تصریح کرد: از وظایف مهم مداحان زنده کردن و افزایش محبت و عشق مردم به اهل بیت علیه السلام است به‌گونه‌ای که با ستایش فضائل و مناقب آنها، امامان را به صحنه زندگی بیاوریم و به عنوان الگو معرفی کنیم.

حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه همه ما نباید لحظه ای هم از توطئه های دشمنان غافل نشویم، اظهار کرد: مداحان باید در گفتار خود نسل جوان را با هجمه های فرهنگی دشمن که از همه سو اعتقادات و ایمان انان را نشانه رفته اشنا کنند.

در ابتدای این مراسم محمد مهدی کارکن مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه ضمن خیر مقدم  به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های مساجد ساوه پرداخت و گفت: بسته به نیاز مخاطبان مسجد دوره های مختلف آموزش برای انان برگزار می شود که دوره تخصصی مداحی یکی از درخواست های اعضای کانون ها بوده است.

کارکن افزود: تاکنون در این دوره بیش از پنجاه نفر ثبت نام کردند که در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته از محضر استاد بیطرفان از استادان برجسته مداحی کشور بهره مند می شوند.

محسن طاهری مدیر عامل کانون مداحان کشور، علوی رئیس انجمن ادبی استان قم، بیطرفان از  استادان مداحی کشور و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی ساوه در این مراسم حضور داشتند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۴
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی