دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر


خبرگزاری شبستان: دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رتبه بندی کانون های مساجد را یکی از اولویت های کاری در سال جدید دانست و گفت: تلاش می شود تعداد کانون های مساجد در سال ۹۴ افزایش یابد تا تعداد کانون ها به مرز۲۲ هزار کانون برسد.

 

حجت الاسلام حمیدرضا سلیمانی، دبیرستاد عالی کانون های مساجد کشور از رتبه بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از اولویت های کاری در سال ۹۴ نام برد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: در شروع سال جدید بعد از بررسی اقدامات انجام شده و مشورت با کارشناسان ذیربط، تبیین برنامه سال 94 و تشریح آن برای استان ها  و تنظیم تفاهم نامه مشترک با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و مسئولان دبیرخانه های کانون های مساجد را در دستور کار قرار داده ایم تا برنامه ها از همان ابتدای سال شفاف تنظیم و اعلام شود و در اجرا هم با اراده جدی و عزم جمعی شاهد روند خوب برنامه ها باشیم.

 

وی بیان کرد: توجه به گفتمان اقتصاد مقاومتی، مسئله رتبه بندی و کیفی سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه هایی است که سال آینده مورد توجه است تا بر اساس رتبه بندی و اقداماتی که کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می دهند شاهد رقابت سالم بین کانون های مساجد باشیم و بر این اساس توزیع بودجه ها با عنایت به نوع فعالیت ها و روحیه کار و تلاش در کانون های مساجد مورد توجه قرار گیرد و با این نگاه به  عدالت فرهنگی نزدیک تر شویم.

 

حجت الاسلام سلیمانی یکی دیگر از اولویت های کاری سال ۹۴ را راه اندازی مراکز دیجیتال در جوار مساجد عنوان کرد و  ادامه داد: با توجه به علاقه مندان راه اندازی مراکز فرهنگی دیجیتال در کشور سعی داریم با برنامه ریزی حساب شده، سال آینده آمار مراکز دیجیتال در جوار مساجد را افزایش دهیم.

 

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور راه اندازی کانون های فرهنگی هنری جدید التاسیس را از دیگر اقداماتی نام برد که در دستور کار است. تا پایان سال 94 تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد به مرز 22 هزار کانون های فرهنگی هنری در سراسر کشور نزدیک می شود.

 

وی مردمی بودن، فعال بودن، هدفمندی و انسجام را از مهمترین ویژگی های های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دانست و تصریح کرد: با همین رویکرد ستاد عالی کانون های مساجد کشور، دستاوردها و موفقیت های فراوانی را به ارمغان آورده است که شمارش همه آنها کار ساده و آسانی نیست و امروز کارنامه درخشان 22 سال فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مایه سرافرازی دوستان نظام و مایه سرافکندگی دشمنان نظام است و آنچه بر شکوه و زیبایی این مجموعه افزوده است حضور هزاران جوانان متعهد، کارآمد و زمان شناس است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۶
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی