دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان ساوه

اسلایدر

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی از اراک محمد مهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه  گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم به همت کانون های فرهنگی هنری شهید رجایی مسجد سلمان فارسی، پیروان ولایت مسجد امام جعفر صادق(ع)، کانون نبوت تخصصی عترت مسجد رسول الله(ص)، کانون حضرت قائم(عج) مسجد مسلم بن عقیل برگزار می شود.

وی افزود: در راستای طرح قرآنی گلشن وحی که در روستاهای شهرستان ساوه برنامه ریزی شده است در ماه مبارک رمضان در روستای ستق و آوه برگزار می شود.

کارکن ادامه داد: این طرح در طول سال به مناسبت های مختلف در یک روستا با حضور یک کاروان تخصصی قرآن کریم برگزار می شود و مسابقات قرائت قرآن، حفظ، اذان و مسابقه نماز برای جوانان و نوجوانان و  برنامه عمومی شامل قرائت و تواشیح در مسجد برای نمازگزاران از جمله برنامه ای گلشن وحی است.

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه از برگزاری مراسم جز خوانی در همه مساجد ساوه خبر داد و افزود: همه ساله با آغاز ماه نزول قرآن مراسم جز خوانی قرآن کریم در همه مساجد ساوه با حضور پرشور علاقمندان به ساحت مقدس قرآن کریم برگزار می شود.

وی همچنین اظهار کرد: چنانچه طرح های همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه با شهرداری ساوه به تفاهم برسد همایش اذان، مراسم تصحیح قرائت نماز، مسابقه نماز و احکام و جشنواره قرآنی نیز در این ماه مبارک برگزار می شود.


برگرفته شده از masjed-mr.ir
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
دفاتر نمایندگی مساجد مناطق ویِِژه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی